ظروف چینی هتلی و رستورانی

Wiki Article

سرويس غذا خوري مثلاً همين الان ميدانم براي چه بعضي وقتها ريش ميزد و كت و شلوار دامادياش را ميپوشيد و ميرفت دفتر روزنامه! شیشه جام ویژه چیست و چه کاربردی دارد ؟ چای هم که داستان خودش را دارد. اگر هم میخواهید بلافاصله بعد از غذا چای یا نوشیدنی گرم دیگری سرو کنید از همان اول فنجان را سر میز بگذارید. سری کواترو چینی زرین به صورت سرویس های چینی 12 نفره کامل (98 پارچه)، سرویس های 6 نفره غذاخوری (27 پارچه)، سرویس 6 نفره چای خوری کامل (17 پارچه) و سرویس 6 نفره چای خوری (12پارچه) .تولید و عرضه می شوند. انواع سرویس پاسماوری سرامیکی یا جا ادویه ای سرامیکی در بازار عرضه میشود و از انواع پاسماوری پرطرفدار است. 6-خرید از فروشگاه های معتبر ظروفجهیزیه و خانه و آشپزخانه اینترنتی: با خرید از یک فروشگاه معتبر اینترنتی که محل عرضه مستقیم برند های تجاری خوشنام باشد از احتمال هرگونه تقلب و سوءاستفاده به حداقل میرسد و شما میتوانید از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان داشته باشید و هم مطمئن از خدمات پس از فروش مناسب -تضمین کیفیت و تامین قطعات شکسته ویا کسری و امکان تعویض یا مرجوع کردن کالا را هم داشته باشید. این مجموعه با دار بودن، قوری زیبا با گنجایش 1100 سیسی این سرویس را کامل و کاربردی کرده است. ​Art icle h᠎as be en gen᠎erated  with t he  help of GS A Co​ntent  Genera tor DE MO!


سرویس چینی دیجی کالا

ست ظروف غذاخوری جدیدترین مدل های سرویس چینی بشقاب و ظروف جهیزیه عروس در این مطلب سوربان ببینید و از آن ها ایده بگیرید. برای انتخاب ظروف سرو باید همیشه نهایت ذوق و سلیقه خود را به کار بگیرید. twoـ قبل از صدور کارت حفاظت شخصی، تحت هیچ شرایطی به هیچ کاری اقدام نکند و فقط میتواند نسبت به تهیه مقدمات کار و وسایل مورد نیاز، خارج از محوطه کار در شرایط کاملاً ایمن اقدام کند. این وسط اصول چیدمان میز غذا از روشهایی که میتواند سفره پر زرق و برق ایرانی را زیباتر کند. بشقاب اصلی غذاخوری باید درست وسط زیر بشقابی باشد. اگر از زیر بشقابی استفاده نمیکنید جای بشقاب درست روبه روی هر فرد است طوری که وقتی فرد پشت صندلیاش مینشیند بشقاب دقیقاً جلویش باشد نه به چپ نه به راست. اگر از زیر بشقابی استفاده نمیکنید بهتر است در شکل محترمانهاش حتماً رومیزی داشته باشید. دوم: باید درباره رومیزی دقت کنید. به این موضوع توجه کنید که ظروف غذاخوری شما تغییرات مستقیم حرارت را چگونه تحمل میکند. برای صبحانه قرار دادن چاقوی کره خوری توی بشقاب کوچک کافی است اما برای دسر بعد از ناهار یا شام بهتر است به فکر چنگال دسر باشید که آن دیگر مال میهمانیهای خیلی رسمی است و این جور مواقع فضا را بین دوستها کسل میکند( چنگال دسر ۳ دندانه است ). اما یادتان باشد بهتر است حتی در میزهای غیر رسمی هم برای سالاد خوردن چنگال مخصوص سالاد سر میز بگذارید.


سرویس چینی جدید و شیک

بشقاب مخصوص نان یا کره را هم که باید بالای چنگالها باشد بعد از نشستن میهمانها روی میز قرار دهید. اگر تابه چدنی نالینو هم ترجیح میدهید همه را همزمان سرو کنید، همه آنها را در کنار هم و در وسط میز قرار دهید. این گروه بندی بر اساس فرآیند تولید آنها شامل فرآیند حرارتی، دمای پخت، درصد جذب آب و شفافیت یا نورگذری آنها صورت میگیرد. مثلاً اگر قصد سرو کردن سالاد دارید یا اگر قصد دارید دسر را سر میز شام یا ناهار بیاورید باید یک بشقاب کوچک همراه با کارد مخصوص بالای چنگال داشته باشید. قیمت سرویس غذاخوری سرامیکی رنگی با توجه به تعداد ست و تعداد دفعات کورهپزی متفاوت است. طرحها و نقشهای این سرویس نظیر حاشیه دورطلایی، گل سرخ، آبی آنتیک، گلستان، پالادیوم و نظایر آن، در مقابل حرارت و شستوشو مقاوم هستند. و همچنین ظروف چینی و سرویس های بی نظیر برندهایی مانند چینی زرین و …


قیمت سرویس ظروف چینی

وقتی دو سه جور نوشیدنی مانند نوشابه یا دوغ دارید اگر فضا اجازه میداد برای هر کدام شان یک لیوان جدا قرار بدهید. گاهی دوستها ترجیح میدهند مراسم دورهمی شان را کمی مفصلتر از جمعهای دو سه نفری برگزار کنند. این ست 27 پارچه برای خانوادههای دو تا شش نفره مناسب بوده و برای سرو نهار و شام تمام اقلام موردنیاز را دارا است. و در جهت دیگر اوپال هایی مانند پارس و مقصود که از دیر باز با تمام خانواده های ایرانی همراه بودند. به خصوص برای ما ایرانی ها که زیادی اهل تعارف و تکلیف هستیم و دوست داریم جلوی میهمانهایمان سنگ تمام بگذاریم. اما خوب است که هموطنان عزیر ما بدانند که ظروف چینی ایران در دنیا شناخه شده هستند و بعضی از برند های ایرانی در دنیا در کنار بهترین ها قرار می گیرند. چینی زرین ایران معتبرترین تولیدکننده ظروف چینی در خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانجات این صنعت در جهان است. Th᠎is w᠎as gen erated ​wi th GSA Content  Gen erat᠎or​ D emov᠎er​si᠎on​!

Report this wiki page